tuinen en wonen%|%bekijk direct ons productoverzicht%|%/tuinen-wonen bedrijfsgebouwen en terreinen%|%bekijk direct ons productoverzicht%|%/bedrijfsgebouwen-terreinen recreatie en toerisme%|%bekijk direct ons productoverzicht%|%/toegang-controle parkeerterreinen%|%bekijk direct ons productoverzicht%|%/toegang-controle/parkeersystemen specials en maatwerk%|%neem contact met ons op voor meer informatie%|%/contact

Intratone

Complete Intercom-oplossing zonder bekabeling of hoorn

Intercomsystemen

Wat een gemak om de deur van je flatgebouw zonder beperkingen te kunnen openen.
Vanaf nu is het kinderspel om snel te zien wie er voor de deur staat, of u nu in uw luie stoel zit of op de markt staat. Dit levert veel comfort op, maar voor ons is dat niet voldoende.

Onze intercomsystemen moeten bovenal voor iedereen toegankelijk zijn:

  • Financieel toegankelijk doordat deze oplossing echt voordeliger is (tot 10 keer voordeliger dan een systeem met kabels)
  • Fysiek toegankelijk doordat het geschikt is voor ouderen en mindervaliden
  • Technologisch toegankelijk dankzij de gebruiksvriendelijkheid.

Er is geen hoorn meer nodig in het appartement of in de hal van het gebouw. Deze is vervangen door de (vaste of mobiele) telefoon van de bewoner. Een universele oplossing, die voor iedereen bereikbaar is! Bovendien hoeft de gebruiker geen nieuw apparaat te leren beheersen, iedereen weet immers al om te gaan met zijn eigen telefoon.
Onze nieuwste intercomsystemen zullen bij alle bewoners in de smaak vallen en voor niemand problemen geven!
* Goed om te weten: ongeveer 30% van de Europese bevolking is ouder dan 65% jaar en 6,5% heeft een beperking.

Voordelen:

  • Geen werkzaamheden in de woning.
  • Geen aanpassingen en geen bekabeling.
  • Geen onderhoud
  • Beheer in realtime, zonder de deur uit te hoeven.
  • Gebruik van eigen vaste of mobiele telefoon.
  • Altijd en overal bereikbaar.
  • Toegangscontrole met proximity-lezers.

Hoe werkt het?

1 Ik word gebeld
Een bezoeker neemt contact met me op via de intercom. Mijn vaste of mobiele telefoon gaat.
2 Ik zie wie het is en reageer
Ik neem mijn mobiele of vaste telefoon op, of ik nu thuis of elders ben.
3 Ik doe open
Ik open de deur van het gebouw door een toets van mijn vaste of mobiele telefoon in te drukken, bijvoorbeeld toets *.

 

Digitale communicatieborden

Deze kunnen teksten weergeven en zijn ook op afstand vanuit kantoor te beheren. Via deze borden zou u bijvoorbeeld een aankondiging van service aan de liften of poorten etc. kunnen doorgeven aan de bewoners.

De voordelen voor u als beheerder zijn;

  • Geen papieren mededelingen meer in entreehallen.
  • De informatie is beter zichtbaar en voor iedereen leesbaar.
  • Informeert bewoners in real-time zonder dat u ernaartoe hoeft te gaan.